Έκλεισε η πρώτη μεταγραφή – Φέρνει αθόρυβα άλλους τρεις ο Άρης!

Έκλεισε η πρώτη μεταγραφή – Φέρνει αθόρυβα άλλους τρεις ο Άρης!

Ο Άρης έχει ήδη ξεκινήσει τον σχεδιασμό για τη νέα αγωνιστική περίοδο και η πρώτη μεταγραφή είναι γεγονός και ταυτόχρονα ένα μήνυμα για ό,τι θα ακολουθήσει. Είναι ξεκάθαρο πως το βάρος φέτος θα πέσει και στην ελληνική αγορά.

Θες δωρεάν* πατήματα για το καζίνο live; Θες διπλασιασμό στην πρώτη σου κατάθεση και έξτρα δώρα*; Τσέκαρε την παρακάτω προσφορά*!

Δες ΕΔΩ όλες τις πληροφορίες για τη νέα στοιχηματική εταιρεία!

Το ξεκίνημα έγινε με τον Ταξιάρχη Φούντα. Οι Θεσσαλονικείς είχαν ενδιαφερθεί και στο παρελθόν για τον Έλληνα μεσοεπιθετικό, όμως αυτή τη φορά τα δεδομένα είναι διαφορετικά, καθώς ο ποδοσφαιριστής κυκλοφορεί ελεύθερος στην αγορά.

Οι συζητήσεις έχουν μπει στην τελική ευθεία. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η οικονομική πρόταση του Άρη είναι ανώτερη από εκείνη του ΟΦΗ, γεγονός που ενισχύει την αισιοδοξία πως η υπόθεση θα έχει θετική κατάληξη.

Στον Άρη θεωρούν πως αυτή θα είναι η πρώτη τους μεταγραφή και βάζουν στόχο για άλλες τρεις. Η μία είναι ο Μανώλης Σιώπης. Μόνο που ξέρουν ότι πρέπει να περιμένουν. Θα τον αξιολογήσει και ο νέος προπονητής του Παναθηναϊκού πρώτα και εάν κριθεί πως δεν μπορεί να προσφέρει, ο Άρης τον περιμένει. Το ίδιο κάνει και με έναν ακόμη παίκτη που πέρασε από το κλαμπ, τον Ντανιέλ Μαντσίνι.

Στη δική του περίπτωση είναι ο ΑΠΟΕΛ αυτός που θα πρέπει να τον αφήσει ελεύθερο, αν και έχει συμβόλαιο μαζί του για άλλη μία διετία. Τέλος, από την Ελλάδα ο Άρης έχει ξεχωρίσει και τον Χόρχε Πόμπο. Το πρόβλημα με τον Ισπανό είναι πως για την ώρα έχει βάλει παράλογα ψηλά τον πήχη των απαιτήσεων.

Διαβάστε επίσης:

📌 Stoiximan Super League: Αποδόσεις κατάκτησης

📌 Τι να παίξω σήμερα: Τα καλύτερα προγνωστικά

📌 Προσφορές* χωρίς κατάθεση για στοίχημα και live καζίνο

*Ισχύουν όροι & προϋποθέσεις 21+ ΕΕΕΠ

Προσφορές*