Στοπ σε αποχώρηση-βόμβα στον Άρη
Το τελευταίο πράγμα που θα ήθελε ο Άρης είναι να χάσει αυτή την περίοδο ένα από τα πιο σημαντικά στελέχη του. Ο Ρούμπεν Ρέγες κάνει καλή δουλειά, είχε κάποια πολύ επιτυχημένα deals στον πρώτο του χρόνο και αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο ο Θόδωρος Καρυπίδης τον στήριξε.
Δες ΕΔΩ όλες τις πληροφορίες για τη νέα στοιχηματική εταιρεία!
Το συμβόλαιό του ήταν ούτως ή άλλως διετίες και όλα δείχνουν πως θα το εξαντλήσει. Στην Ισπανία προέκυψαν κάποια σενάρια σύμφωνα με τα οποία η Οβιέδο θα τον ήθελε, αλλά θα μείνει με την… όρεξη!
Όπως εξήγησε και ο Χεσούς Μαρτίνες με δήλωσή του στην ιστοσελίδα «La Nueva Espana», δεν υπάρχει περίπτωση να επιστρέψει τώρα στην πατρίδα του ο Ρέγες.
Συγκεκριμένα ο ιδιοκτήτης της Οβιέδο ανέφερε μεταξύ άλλων πως «θα μου άρεσε ο Ρουμπέν Ρέγες για την αθλητική διεύθυνση, αλλά έχει ένα μεγάλο συμβόλαιο στην Ελλάδα και είναι αδύνατο. Φυσικά και θα μου άρεσε. Αγαπώ τον Ρουμπέν, τον θεωρώ φίλο και μιλάμε πολύ για ποδόσφαιρο. Τώρα έχει ένα εξαιρετικό συμβόλαιο».
Διαβάστε επίσης:
📌 Stoiximan Super League: Αποδόσεις κατάκτησης
📌 Τι να παίξω σήμερα: Τα καλύτερα προγνωστικά
📌 Προσφορές* χωρίς κατάθεση για στοίχημα και live καζίνο
*Ισχύουν όροι & προϋποθέσεις 21+ ΕΕΕΠ